Köp årets listlotter!

I år blir det inget midsommarfirande på bygdegården utan vi får vara rädda om varandra! Men för att inte glömma vare sig midsommar eller Kråkereds bygdeförening så kommer vi att ringa/gå runt med våra listlotter i år precis som varje år.

Hur det går till

En utav våra frivilliga lottsäljare kommer ringa eller knacka på (och hålla minst två meters avstånd). Hon/Han har fått listor som du kan välja nummer ifrån. Säljaren skriver ner ditt namn och telefonnummer vid numren du väljer och sedan drar vi vinnarnumren kring midsommar. Om du vinner kommer säljaren kontakta dig, gratulera och avtala hemleverans. Lotterna kostar 5 kr/st.

Om midsommar närmar sig och du inte har fått köpa lotter kan du ta kontakt med oss, chansen finns att det finns några nummer kvar. Då kan du skicka en e-post till krakeredsbygdeforening@gmail.com, ta kontakt på Facebook eller ringa vår sekreterare Kathrine på tel 0767-696 696. Om inget av det passar dig kan du kontakta någon annan i bygdeföreningens styrelse så hjälper vi dig.

Årets priser

Lottlista A